tiistai 22. toukokuuta 2012

Odottamaton höyhen-apu

Koska olen joka käänteessä valittanut naftaliinin käryisiä höyheniä, isoveli antoi minulle omasta varastostaan semmoisia, joita ei ole myrkytetty. Ilahduin kamalasti! Ne on otettu kuolleista linnuista, mutta ne on ihan siistejä, eikä minua pelota mitkään pöpöt muutenkaan. Ne haiseekin hyvälle, samalle, mille vauvat haisee. (Isoveljen kotona haisee kyllä vauvalle ihan kaikki muukin.)Mieheni oli jo epätoivoisena luvannut ostaa minulle kukon. Se tekisikin mitä vaan, jotta ilahtuisin.


Tein tässä äskettäin myös punaiset puuhelmet virkkaamalla. Tarvitsin jotain punaista, koska tanssiharrastus jää taas kesätauolle ja kevätnäytökseen käskettiin laittamaan jotain punaista, vaikka koruja. Ostin punaista huulipunaakin.


Höyhenkorujen tekoa jatkan sitten, kun olkapäähän löytyy joku apu. Se ei ainakaan tullut virkkaamisesta paremmaksi. Olen vetkutellut lääkäriin menoa, mutta kai se on mentävä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti