maanantai 1. heinäkuuta 2013

Juhannus meni

Juhannus meni mukavasti konferenssissa. Parasta siellä oli tietysti Immanuel ja IMboys. Ostimme Siiselin kanssa levynkin, (kilosanomaa) vaikka Karhuntassu haluaisikin usein mieluummin kuunnella bluesia. Omenankukalle käy melkein mikä vain musiikki, valitettavasti myös Tuulin "Salaisuudet". Kuvassa kuuntelen autossa Kilosanomaa, sade on juuri lakannut.


Nyt kun meillä on kivetys, Siihen sopiikin laittaa pöydät ja tuolit. Olen pyytänyt siiseliä tekemään vielä tiilistä jonkun grillintapaisen.

Pihanurmikko on täynnä apilaa nykyisin. Vaikka sen ajaa usein, se kukkii silti melkein koko ajan.

Sain äidiltä kasvin, joka on kuulemma Kesäkurppa. Se asuu kompostissa ja siinä on ihan pieniä nuppujakin olemassa.                       Sain äidiltä myös "etanaherkkua". Aloin inhoamaan Lehtokotiloita, kun tajusin, että ne syö kakkaa. Kakkasuut ei ole meidän pihalle tervetulleita.

2 kommenttia:

  1. Kivoi kuvei :)
    Olen lapsuudessa ollut myös kerran konferensissa mutta se ei ihan ollut mun juttu. Äitini ystävä käy aina ja sen kerran oltiin hänen mukanaan.

    VastaaPoista
  2. Mä oon ollut lapsesta asti. :D Sitten kun lapset on isoja, me saadaan taas valvoa läpi yön, niinkun sillon joskus nuorina tehtiin.

    VastaaPoista