maanantai 22. heinäkuuta 2013

Lyödäänkö vetoa?

Meillä on Siiselin kanssa veto. 


En ole koskaan ollut hyvä juoksija. En jaksaisi millään, hengästyn ja väsyn nopeasti. Silloin tällöin teen kilometrin lenkin, muttei se tunnu ollenkaan hyvältä, vaan inhottavalta. Sanoin Siiselille, etten usko, että ikinä voisin juosta kilometrin helposti ja niin, että juoksusta tulisi mukavan tuntuista. Löimme siis vetoa. Jos kahden viikon kuluttua kilometrin juoksu yhä tuntuu inhottavalta, Siiseli vie minut laivalle, mutta jos se alkaa selkeästi helpottua, minä kerron kaikille, miten Siiseli oli jälleen kerran taas oikeassa.
Olen lupautunut nyt kahden viikon ajan tekemään Siiselin kuntokuurin mukaisesti. Tänään juoksin puolitoista kilometriä, koska minulle ei etukäteen kerrottu, mitä kautta juostaan ja minkä verran. Aika tyhmää, jos en nyt pääsekään laivalle.

Pihan siniset perunat kukkivat edelleen kovasti ja hätäpäissäni kaivoin yhden satsin ylös. Ne oli aika pieniä, joten kai on pakko pystyä odottamaan vielä.




2 kommenttia:

  1. Noi perunat on söpöjä. Mä kans inhoan juoksemista, reipas kävely ja pyöräily on enemmän mun makuun. Tosin nyt vain letkotellaan kun tän jalan kanssa ei oikein mitään voi tehdä.

    VastaaPoista
  2. Se 1 ja ainoa syy, miksi haluan juosta ja miksi haluan tykätä siitä, on Siiseli, joka juoksee aina mun tahdissa ja kannustaa ja lähtee mun kanssa sille kilsan "lenkille", joka on kumminkin sen mittapuulla ihan yhdentekevä.

    VastaaPoista